Veškeré ceny v tomto ceníku jsou orientační a jsou udávány bez DPH. Cena bude kalkulována na základě konkrétní objednávky. Pro objednání služeb použijte kontakt Obchod.
Školení | Název | Délka | Cena za osobu |
---|---|---|---|
Základy používání produktů | 4 hodiny | Zdarma | |
Projektování a návrh řídicího systému | 2 dny | 8 000 CZK | |
Implementace řídicího systému | 3 dny | 12 000 CZK | |
Integrace řídicího systému1) | 1 den | 5 000 CZK | |
Servisní zásah (neplánovaný)2) | Položka | Cena | |
Fixní poplatek | 5 000 CZK | ||
Doprava4) | 8 CZK/km | ||
Práce | 490 CZK/(člověk x h) | ||
Servisní zásah (plánovaný)3) | Doprava4) | 8 CZK/km | |
Práce | 490 CZK/(člověk x h) |
1) Integrace řídicího systému je sada školení na integraci s různými systémy (HVAC (MAR), EZS, EPS, vstupními systémy, komunikačními systémy, závlahovými systémy a podobně). Informace o délce školení se vztahuje na jedno školení. Školení více integrací je možné sloučit. Kalkulaci Vám rádi sestavíme.
2) Neplánovaný servisní zásah je určen pro urgentní případy a spočívá v započetí prací na místě do 24 hodin.
3) Plánovaný servisní zásah je naplánován dle volných kapacit. Plánovaný zásah je možné realizovat cca v průběhu 1-4 týdnů. Záleží na rozsahu zásahu.
4) Částka za dopravu je účtována v rozsahu celkové vzdálenosti do místa zásahu a zpět.
Veškerá dokumentace je připojena na jednotlivých produktových stránkách a v sekci Ke stažení. K detailní dokumentaci získáte přístup po zařazení do dealerské katagorie. Prosím kontaktujte nás na kontaktu Obchod.
Školení objednávejte na kontaktu Obchod. Ceny školení naleznete v ceníku služeb.
V případě problémů a dotazů na instalaci a používání našich zařízení můžete využít náš helpdesk. Pracovník helpdesku s Vámi vyřeší Váš dotaz, problém či požadavek nebo jej předá na kompetentní osobu. Naši technici Vám ze svých zkušeností poradí, jak vyřešit i nestandardní situace při instalaci a provozování systému. Případně Vám nabídneme některou z našich služeb, která řeší Váš problém nebo požadavek.
V případě poruchy produktu Sator v záruční i pozáruční době Vám předem zašleme náhradní produkt, kterým můžete nahradit produkt poškozený. Do jednoho měsíce nám zašlete produkt poškozený. V případě pozáruční doby Vás předem informujeme o předpokládané ceně opravy produktu. Opravený produkt Vám zašleme zpět nebo Vám s Vaším souhlasem ponecháme produkt náhradní. V případě záruční i po záruční doby postupujte podle informací k postupu reklamace.
Pro pomoc s instalací nebo vyřešení problémů v místě instalace pro Vás naplánujeme servisní zásah nebo v případě urgentních problémů zajistíme rychlý zásah. Zásahy objednávejte prostřednictvím helpdesku. Ceny zásahů naleznete v ceníku služeb.