Školení
- Zdarma Vás vyškolíme na základy používání produktů Sator.
- Zrealizujeme pro Vás školení dle Vašich potřeb v následujících oblastech:
- Projektování a návrh řídicího systému.
- Implementace řídicího systému.
- Integrace řídicího systému se systémy HVAC (MAR), EZS, EPS, vstupními systémy, komunikačními systémy, závlahovými systémy a podobně.
Školení objednávejte na kontaktu Obchod. Ceny školení naleznete v ceníku služeb.
Helpdesk
V případě problémů a dotazů na instalaci a používání našich zařízení můžete využít náš helpdesk. Pracovník helpdesku s Vámi vyřeší Váš dotaz, problém či požadavek nebo jej předá na kompetentní osobu. Naši technici Vám ze svých zkušeností poradí, jak vyřešit i nestandardní situace při instalaci a provozování systému. Případně Vám nabídneme některou z našich služeb, která řeší Váš problém nebo požadavek.
Servis a výměna produktů Sator
V případě poruchy produktu Sator v záruční i pozáruční době Vám předem zašleme náhradní produkt, kterým můžete nahradit produkt poškozený. Do jednoho měsíce nám zašlete produkt poškozený. V případě pozáruční doby Vás předem informujeme o předpokládané ceně opravy produktu. Opravený produkt Vám zašleme zpět nebo Vám s Vaším souhlasem ponecháme produkt náhradní. V případě záruční i po záruční doby postupujte podle informací k postupu reklamace.
Servisní zásahy v místě instalace
Pro pomoc s instalací nebo vyřešení problémů v místě instalace pro Vás naplánujeme servisní zásah nebo v případě urgentních problémů zajistíme rychlý zásah. Zásahy objednávejte prostřednictvím helpdesku. Ceny zásahů naleznete v ceníku služeb.